Największy projekt wsparcia, utrzymania i realizacji zgłoszeń serwisowych systemów SWEZ (System Wspomagania Ekonomiki Zakładu). Obsługa ponad 30 systemów SAP oraz bieżące prace w zakresie utrzymania, oraz szereg prac dodatkowych ukierunkowanych na optymalizację procesów biznesowych w ZUS.
Model utrzymania produkcyjnego działania SWEZ obejmuje zarówno obszar techniczny aplikacji SWEZ jak i obszar biznesowy. Oczekiwania Klienta koncentrują się na uzyskaniu usługi wsparcia utrzymania SWEZ i zapewnieniu ciągłości działania platformy w zakresie wszystkich systemów wchodzących w jej skład.
Projekt będzie realizowany w okresie kolejnych trzech lat. W tym czasie KBJ zapewni:
W zakresie projektu jest wykonywany także szereg nowych zadań mających na celu optymalizację procesów realizowanych w systemach SAP w ZUS.
Głównym celem świadczenia usług wsparcia utrzymania SWEZ i obsługi Zgłoszeń Serwisowych SWEZ jest zapewnienie produkcyjnego działania środowiska SWEZ w zakresie wszystkich systemów wchodzących w jego skład, zarówno produkcyjnych jak i nieprodukcyjnych wraz z interfejsami pomiędzy SWEZ i systemami zewnętrznymi.
Natomiast celem świadczenia usługi realizacji zleceń dodatkowych jest zapewnienie działania SWEZ na poziomie pozwalającym na realizację zadań biznesowych w ZUS na wymaganym poziomie.
Korzystając z wiedzy i doświadczenie specjalistów KBJ S.A. użytkownicy platformy SWEZ mogą w pełni wykorzystywać wszystkie funkcjonalności systemu, usprawniające codzienną realizacje procesów technicznych i biznesowych.
Realizacja umowy bazuje na wykorzystaniu platformy do rejestracji zgłoszeń JIRa, dzięki której obsługiwane są incydenty oraz mierzone są podstawowe parametry umowy SLA.
Realizacja umowy bazuje na wykorzystaniu platformy do rejestracji zgłoszeń JIRa, dzięki której obsługiwane są incydenty oraz mierzone są podstawowe parametry umowy SLA.
Największy i najbardziej złożony projekt wsparcia realizowany obecnie w firmie KBJ S.A., w ramach którego miesięcznie jest zaangażowanych kilkanaście osób.