Kompleksowe utrzymanie systemów SWEZ w ZUS

Największy projekt wsparcia, utrzymania i realizacji zgłoszeń serwisowych systemów SWEZ (System Wspomagania Ekonomiki Zakładu). Obsługa ponad 30 systemów SAP oraz bieżące prace w zakresie utrzymania, oraz szereg prac dodatkowych ukierunkowanych na optymalizację procesów biznesowych w ZUS.

Model utrzymania produkcyjnego działania SWEZ obejmuje zarówno obszar techniczny aplikacji SWEZ jak i obszar biznesowy. Oczekiwania Klienta koncentrują się na uzyskaniu usługi wsparcia utrzymania SWEZ i zapewnieniu ciągłości działania platformy w zakresie wszystkich systemów wchodzących w jej skład. 

 

Informacje o projekcie

 

Projekt będzie realizowany  w okresie kolejnych trzech lat. W tym czasie KBJ zapewni:

  • bieżące kompleksowe utrzymanie systemów SWEZ,
  • zrealizuje bieżące prace przy zgłoszeniach serwisowych - rejestracja, klasyfikacja, identyfikowanie przyczyn wystąpienia Incydentu, przekazanie wyników diagnozy, udostępnienie rozwiązania, nadzorowanie implementacji rozwiązania usunięcia skutków błędu oraz przygotowanie i aktualizacja dokumentacji (projektowej, instalacyjno-konfiguracyjnej, administracyjnej i eksploatacyjnej),
  • wykona bieżące wsparcie dla użytkowników końcowych -  zapewni ciągłość działania produkcyjnego SWEZ w zakresie wszystkich systemów wchodzących w jego skład zarówno produkcyjnych jak i nieprodukcyjnych oraz interfejsów między SWEZ i systemami zewnętrznymi na określonym poziomie, a także wsparcie w czynnościach administrowania systemami SAP, baz danych oraz interfejsów.
  • realizację zleceń dodatkowych – wsparcie i eksploatacja (w obszarach: administracji SWEZ, wykorzystywanych i przyjętych w trakcie trwania umowy nowych modułów SAP, warsztatów z zakresu systemu SAP dla określonych grup użytkowników.

 

W zakresie projektu jest wykonywany także szereg nowych zadań mających na celu optymalizację procesów realizowanych w systemach SAP w ZUS. 

 

 

Główne cele biznesowe

 

Głównym celem świadczenia usług wsparcia utrzymania SWEZ i obsługi Zgłoszeń Serwisowych SWEZ jest zapewnienie produkcyjnego działania środowiska SWEZ w zakresie wszystkich systemów wchodzących w jego skład, zarówno produkcyjnych jak i nieprodukcyjnych wraz z interfejsami pomiędzy SWEZ i systemami zewnętrznymi.

Natomiast celem świadczenia usługi realizacji zleceń dodatkowych jest zapewnienie działania SWEZ na poziomie pozwalającym na realizację zadań biznesowych w ZUS na wymaganym poziomie.

 

Korzyści biznesowe dla klienta


Korzystając  z wiedzy i doświadczenie specjalistów KBJ S.A. użytkownicy platformy SWEZ mogą w pełni wykorzystywać wszystkie funkcjonalności systemu, usprawniające codzienną realizacje procesów technicznych i biznesowych.

 

Realizacja umowy bazuje na wykorzystaniu platformy do rejestracji zgłoszeń JIRa, dzięki której obsługiwane są incydenty oraz mierzone są podstawowe parametry umowy SLA.

 

Metodologia projektu

Realizacja umowy bazuje na wykorzystaniu platformy do rejestracji zgłoszeń JIRa, dzięki której obsługiwane są incydenty oraz mierzone są podstawowe parametry umowy SLA.

 

Unikalne cechy projektu

Największy i najbardziej złożony projekt wsparcia realizowany obecnie w firmie KBJ S.A., w ramach którego miesięcznie jest zaangażowanych kilkanaście osób.

Ostatnia aktualizacja: 2016-01-09