Oferta

Sprzedaż, dystrybucja, logistyka

Funkcjonalności SAP S/4HANA wspierają procesy sprzedażowe

od działań przedsprzedaży, poprzez ofertowanie, kontrakty/zamówienia po fakturowanie i wsparcie po sprzedaży.

SAP S/4HANA w obszarze sprzedaży to:

Zarządzanie cyklami

zaangażowania klientów dzięki wbudowanym funkcjom przedsprzedażowym w zakresie potencjalnych klientów, możliwości i odpowiednich zadań.

Zapewnienie

spójnych danych podstawowych, w tym cen w całej organizacji.

Przetwarzanie dokumentów

sprzedaży dokładnie i na czas, w celu zmaksymalizowania satysfakcji klienta.

Łatwy dostęp

do wskaźników KPI wydajności sprzedaży w czasie rzeczywistym, aby podjąć właściwą decyzję.

Zarządzanie typami umów

takimi jak umowa sprzedaży, umowa warunku dla zarządzania rozliczeniami, umowa terminarzowa, umowa handlowa dla Global Trade Management.

Zarządzanie rabatem

od sprzedaży w oparciu o wielkość biznesową z rozliczaniem kontraktów warunkowych.

Mniejsze koszty

obsługi klienta i pomocy technicznej, usprawniając procesy zwrotów i analizę zwrotów klientów.

Monitorowanie i analiza

podstawowych procesów biznesowych sprzedaży, od ofert i umów po zamówienia sprzedaży, w tym ich realizację, aż po faktury. 

Obszary funkcjonalne w dziedzinie sprzedaży w S/4HANA

Zarządzanie danymi podstawowymi sprzedaży: produkty, klienci, cenniki...

Zarządzanie zespołem sprzedaży

Zarządzanie umowami sprzedaży, kontraktami i ofertami

Zarządzanie i monitorowanie zamówień

Cenniki / Systemy zamówień

Prowizje

Biling / Fakturowanie

Reklamowanie, zwroty i zarządzanie zwrotami

Monitorowanie i analityka sprzedaży

Handel Międzynarodowy