Serwis SAP

Kompleksowe wsparcie ekspertów z certyfikatem: SAP Partner Center of Expertise

Większość firm korzysta dziś z różnych form serwisu SAP: z pomocą dostawcy wdrożeniowego, własnych specjalistów SAP albo przez doraźnie zamawiane usługi. 

 

Czy to jednak wystarczy, gdy rośnie liczba incydentów, czas reakcji na zgłoszenia się wydłuża, zakres obsługi bywa niewystarczający, własny zespół SAP się kurczy, a system nie nadąża za zmianami w przepisach, technologii i oczekiwaniami użytkowników?

 

W KBJ od ponad dekady wspieramy firmy we wdrożeniach, utrzymaniu, rozwoju i modernizacji systemów SAP. Każdego dnia pomagamy klientom znaleźć odpowiedzi na powyższe pytania.

Dlaczego warto z nami współpracować?

Dostęp do kompetencji

zespół doświadczonych konsultantów i programistów SAP, gotowy do działania 24/7

Bezpieczeństwo operacyjne

gwarancja ciągłości działania systemu, szybka reakcja na incydenty, zgodność z regulacjami

Elastyczność 

dopasowujemy model współpracy do Twoich potrzeb: od wsparcia zespołu IT po pełne przejęcie odpowiedzialności

Rozwój bez ryzyka

wspieramy modernizację środowiska SAP w sposób przemyślany i bezpieczny, również w kontekście migracji do S/4HANA

Certyfikacja
SAP PCoE

potwierdzenie najwyższych standardów jakości i zgodności z wymaganiami SAP

Współpraca na każdym etapie

od wdrożenia, przez utrzymanie i serwis, po rozwój funkcjonalny i migrację do kolejnych generacji SAP ERP

Lokalny partner, globalne kompetencje

Współpraca z KBJ to dostęp do pełnego zakresu usług

– od doradztwa i wdrożeń, przez obsługę serwisową i rozwój funkcjonalny, aż po migracje. Dla klientów, którzy mają pełną kontrolę decyzyjną nad swoim systemem, oznacza to możliwość kompleksowego zarządzania środowiskiem SAP z pomocą doświadczonego, certyfikowanego partnera.

W przypadku organizacji międzynarodowych, obsługa zgłoszeń lokalnych bywa czasochłonna 

- Zjawisko to często dotyczy zgłoszeń serwisowych, które nie są krytyczne, ale mają realny wpływ na codzienną pracę lokalnych zespołów. Dzięki naszej elastyczności, znajomości języka polskiego, bliskości geograficznej i braku różnic czasowych, możemy skutecznie uzupełnić globalne struktury wsparcia, reagując szybciej i skuteczniej tam, gdzie inne centra – szczególnie te zlokalizowane poza Europą – wymagają większej ilości czasu na rozwiązywanie problemów.

Nasze usługi obejmują m.in.:

  • Serwis aplikacyjny SAP (SAP Application Management Services - AMS)
  • Pełen zakres usług technologicznych (SAP basis)
  • SAP Enterprise Support
  • Upgrade-y i migracje (w tym do SAP S/4HANA)

Zamów checklistę

Wypełnij krótki formularz, a na podany adres e-mail otrzymasz zestaw pytań diagnostycznych, dotyczący bieżącego modelu wsparcia serwisowego.

Zadbaj o przyszłość swojego SAP

– skontaktuj się z nami już dziś!

Porozmawiaj z ekspertem
Umów bezpłatną konsultację
Dowiedz się, jak możemy wesprzeć Twój biznes