Integracja systemów ERP z Krajowym Systemem e-Faktur KSeF to dopiero pierwszy krok. Równie istotnym obszarem pozostaje obieg faktur zakupowych wewnątrz organizacji, zwłaszcza w takich o złożonej strukturze, wieloetapowej akceptacji i rozbudowanym systemie uprawnień.
Aplikacja e-WorkFlow (e-WF) to odpowiedź na te wyzwania. Opracowane przez nasz zespół narzędzie upraszcza cały proces obsługi faktur kosztowych, zarówno pochodzących z KSeF jak i wprowadzanych ręcznie!
Elastyczne procesy i ścieżki akceptacji. Łatwe definiowanie procesów, przypisywanie ról, śledzenie historii statusów. Każda akcja może zostać opatrzona komentarzem, co usprawnia komunikację zespołową.
Intuicyjne zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami. Zaawansowany, elastyczny mechanizm zarządzania dostępem i rolami w organizacji.
Obsługa faktur z KSeF. Procesowanie faktur pochodzących z KSEF przez udostępnione API.
Obsługa faktur spoza KSeF. Możliwość procesowania faktur wprowadzanych ręcznie (PDF/skany).
Nowoczesny interfejs użytkownika. Responsywny, czytelny interfejs (OpenUI) z możliwością podglądu faktur i generowania plików PDF.
Niezależność platformowa. Aplikacja działa na dedykowanym serwerze z własną bazą danych.
e-WorkFlow to rozwiązanie zaprojektowane z myślą
o wyzwaniach związanych
z obsługą faktur kosztowych
w organizacjach o złożonej strukturze.
Upraszcza procesy akceptacyjne faktur pochodzących z KSeF,
jak i tych wprowadzanych ręcznie.
Zapewnia pełną transparentność całego procesu ich obiegu – od momentu importu dokumentu po zakończenie ścieżki akceptacyjnej.
Narzędzie zapewnia bezproblemową wymianę danych z aplikacją e‑KSF oraz innym oprogramowaniem do obsługi faktur.
Licencje uprawniające do użytkowania systemu we wskazanej jednostce gospodarczej Klienta.
Wdrożenie. Proces wdrożenia składa się z następujących etapów:
Czas na wdrożenie - w zależności od złożoności procesów ok 2 – 4 tygodni
Utrzymanie. Polega ono na zapewnieniu bezawaryjnej pracy aplikacji.
Dodatkowo Klient uzyska dostęp do nowych wersji oprogramowania (aktualizacje), a także systemu serwisowego działającego 24/7, gdzie mogą być zgłaszane błędy w raportach lub potrzeby wsparcia.
Wsparcie powdrożeniowe. W zależności od potrzeb użytkowników, po zakończeniu wdrożenia oferujemy usługę wsparcia w kilku wariantach różniących się zakresem prac, parametrami SLA oraz wysokością opłaty miesięcznej.